2013年8月12日 星期一

香港,這個孕育我們長大的家,快要死了

昨晚一直睡不著,想著 CY 的言論,想著場外的亂局,越想越心寒。

我不能強迫他人去關心政治,也不能強迫人人與我想法和立場一致,我能做到的,只是不斷在 FB share 消息。

香港,這個孕育我們長大的家,快要死了,你看得到嗎?

你愛你的家人,愛你的孩子,但你看到香港的將來嗎?

你享受著香港的經濟繁榮,享受著香港的言論自由,但你願意守護這地方嗎?

------------------------------------------------------------------





shared from Ricky Wai Kay Ip 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151853553178274&set=a.10151348751758274.530278.506443273&type=1


有D 朋友會覺得, 反政府, 反大陸, 反共嘅人同政黨而家搞到社會好亂, 淨係識搞事, 次次都暴力收場...其他野唔講, 淨係講尋日, 呢一班所謂撐政府, 幫緊政府嘅"蒙面俠"...係佢地講曬粗口鬧人,鬧警察,搞事,打人...etc. 如果一班人真心撐政府, 如果一個政府咁得民心, 佢嘅支持者使唔使帶曬口罩? 大家都係受過教育, 睇人同事都唔好咁表面, 咁樣好易跌入中共嘅圈套, 佢而家就係想令一班原本中立, 對政治無乜興趣同取態, 只想"和平,經濟好,穩定"嘅香港人覺得呢d 反政府政黨和活動一定係會用暴力, 所以近來先會有咁多呢d 所謂撐政府蒙面人同一班廣東話都未講得正嘅人仕出黎搞事, 如果一個政府要動員黑道中人去撐, 其實真係好可悲...

我講咁多係因為我真係覺得心寒, 一個話自己微服出巡又肯聽唔同意見但連正門都唔敢行嘅特首, 一個地區活動要動員長者通宵排隊拿籌入場支持, 再要動員黑社會, 甚至小朋友係場外搞事, 聽到呢班咁支持政府嘅人喺場外同警察講晒粗口話佢哋係幫緊政府又大大聲話唔好係警察面前打人, 去到出面馬路先打…etc. 作為一個正常嘅香港人你可以唔心寒嗎? 大家唔好再咁單純覺得政府係唔想有人搞事, 而家個情況係政府搵人嚟搞事, 佢嘅目的就正正係想令所有人都怕咗呢d政治活動, 想所有人都標籤呢d活動同人一定係暴力同非理性, 漸漸就可以爭取到一d中立人士嘅支持, 亦都會令到一d原本有考慮參與呢d政治活動嘅人卻步甚至反感, 到第日佔領中環真係發生, 我敢講就算參與嘅人幾和平都好, 都一定會有呢d人出嚟搞事搞到暴力收場, 因為如果真係比你和平佔中, 政府係冇藉口去打擊你, 而共產黨一直以來都係最怕人民齊心, 怕群眾, 所以無論用咩手段佢都一定會搞分化。

政治從來都唔係咁簡單咁單純咁表面, 共產黨政治更甚, 我真係唔想香港人中計, 亦都好想係我諗得太複雜, 而家好多嘢都好難睇得透, 但事實係一次比一次情況更甚更, 令我更心寒…喺呢個關鍵嘅時刻,我真係鼓勵大家關心多d, 睇多d關於政府同社會唔同方面嘅嘢, 正反嘅都要聽, 綜合咗再自己去分析, 唔好淨係睇主流新聞果d一, 兩分鐘嘅報道就去下判斷, 而家嘅電視新聞好多嘢都cut咗, 不盡不實, 政府嘅語言偽術更加係入咗化境, 而家真係好容易俾人轉移視線, 本末倒置。

一個地方嘅經濟, 社會穩定, 繁榮固然係重要, 但當你好努力去搵錢想俾最好嘅所有你自己, 你愛嘅人同下一代嘅同時, 請你都想想喺呢個我哋仲有機會發聲, 重未到絕望嘅關鍵時刻我哋應該要做啲乜或者去關心啲乜, 可以想像喺而家呢個政治環境下再發展落去如果我哋呢一代仲只係顧住賺錢,盲目追求所謂嘅穩定, 數字上嘅繁榮, 我可以肯定我哋嘅下一代只會面對更艱難嘅社會同政治環境, 而我哋亦都無盡到我哋嘅責任。

Our future is in our hands, do the right things NOW and don’t get distracted. 有感而發, 不喜勿插。

2 則留言: